Wednesday, December 29, 2010

MALAYSIA KU TERCINTA.

Aku di lahirkan di bumu malaysia, aku di besarkan di bumi malaysia, aku berlajar di bumu malsysia, aku berkerja di bumu malaysia, kungkin mati ku juga di semadikan di bumi malaysia, malaysia lah negaraku tanah tumpah darahku, aku pasti aku tidak rela jadi warga negara yang derhaka, aku cintakan negara tanah tumpah darahku, walau aku tak punya wang berjuta untuk menyumbang kepada pembangunan negara ku, tapi aku ada hati dan perasaan yang cintakan kepada kedamaian dan keamanan, aku tidak sanggup bersengkol dan penderhaka-penderhaka negara yang mengangu gugat keemanan negara, aku tetap berpegang kepada  perinsip di mana bumi di pijak di situ langit di junjung, BN tetap jadi sokongan ku, kerana bagi ku BN pemacu kemajuan negara ku, hok lain PELAWAK BELAKA.

No comments:

Post a Comment