Wednesday, December 29, 2010

SENYUM DALAM TANGISAN.

Ku tahu hati mu terluka, terluka kerana disingkir dari berkuasa, dikala kau dimercu singahsana, kaun diminta melepaskannya, dikala itu hancur luluh jiwa raga, musnah segala impian tercipta, kau diarah tingalkan tahta, mulai saat itu kau simpan dendam menbara, kau tekad akan rampas putrajaya, kau nak berkuasa walau dangan apa cara, kau memfitnah kau mencerca kau menghina kau meipu dan kau berdusta, bangsamu kau hina, agama mu kau persenda dan rahsia negara mu kau jaja, kau lakukan itu demi kuasa, demi dendam yang bersarang dijiwa, kau tak hirau dosa neraka, yang penting bagi mu kuasa, yang  pasti bagi mu dendam yang menbara akan terbela, soal dosa pahala surga neraka belakang kira, dihati mu berkata "peduli apa itu semua", kau berkata kau dilakukan sedemikian rupa, aku kena bela melalui kuasa, andai aku dapat kuasa, pasti musuh ku akan ku binasa, akan ku humban mereka ke penjara, biar mereka rasa bagaimana aku rasa terkurung dipenjara, aku tekad dan nekad, akan ku lakukan apa jua demi kuasa, akan aku usahakan sedaya upaya, bagi ku biar puteh tulang jangan putih mata, dengan kuasa ku bisa lakukan apa sahaja,

No comments:

Post a Comment